Re: VFAT og store filer

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Jow, jeg tror jeg er med. Man kan dog sagtens skrive sine programmer så de
> er portable, jævnfør f.eks. Linux kernen.

Fra The C Programming Language, Second Edition (Side 36):
----(SNIP)
Each compiler is free to choose appropriate sizes for its own hardware,
subject only to the restriction that shorts and ints are at least 16
bit, longs are at least 32 bits, and short is no longer than int, which
is no longer than long.
----(SNIP)

I forbindelse med store filer, så er jeg temmelig sikker på at 2.3.XX
har support for lange filer, men system kaldne til at tilgå dem med har
fået et "l" foran stillet. Jeg kan ikke huske hvordan det ligger med
support i 2.2.XX, men jeg har en lille ide om at det faktisk er
implementeret. Ang. libc, jaa, så har jeg ikke den fjerneste anelse.
--
Best Regards
Emil S Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH12-RIPE