Re: Fetchmail+Sendmail+Amavi+Sophos: Alt for mange processer ved hentning af mail

Allan Olesen wrote:

> Det lød jo umiddelbart besnærende, men det virkede ikke.
>
> Jeg sendte lige 6 mails til mig selv, og der startede igen 6
> sendmail-processer, da jeg kørte fetchmail.
Så må du have glemt at restarte sendmail, for det plejer
da at virke. Hvis sendmail-processerne bare starter
virusscanneren og så selv dør, så hjælper det nok ikke,
så må du finde på noget andet.

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen, AJ17-DK