Re: localhost kan ikke n�af andre

"David List" <davidlist@xxxxxxxxxx> skrev i en meddelelse
news:8fmtjo$khm$1@xxxxxxxxxxxx...
> "Frank Damgaard" <frda@xxxxxxxxxxxxx> skrev i en meddelelse
>
> Det prøver jeg lige om lidt, det har jeg ikke fået prøvet endnu.

Så fik jeg prøvet det også. Jeg går ud fra at du mener, at der i
fetchmailrc filen skal stå ".....is david@127.0.0.1 here....." f.eks.?
Det gav samme resultat som før.
Jeg har endvidere prøvet lidt med de services man kan sætte til at
startes ved boot i rc.config filen. Jeg bladrede punkterne igennem et
for et i YaST, og prøvede nogen som jeg tænkte måske kunne have noget
med det at gøre. Intet resultat.

Med venlig hilsen
David List