Re: Flere web-servere p�amme linuxbox

> Nu er det godtnok ikke subdomains jeg bruger, men det komer vel ud på et.
> Jeg sørgede selvfølgelig for at begge domænenavne i på min dns-server
pegede
> på webserveren (10.0.0.2). Derefter ændrede jeg lidt i min
> /etc/httpd/conf/httpd.conf, så der et stykke nede i den kom til at stå:
>
> # ServerAdmin: Your address, where problems with the server should be
> # e-mailed.
>
> ServerAdmin root@xxxxxxxxxxxxx
> NameVirtualHost 10.0.0.2
> ServerName ns.organisten.dk
> DocumentRoot /home/httpd/html

> [...]

Jeg har fået det til at virke nu, det var rigtig nok noget med dns (med og
uden www.). Løsningen du har valgt med at skrive i din egen dns-server
fordre vel, at du er primær dns-server for dig selv eller hvad?

Jeg har hostet min primær og sekundær dns-server ude i byen. Så problemet
var opdatering på nettet.

Tak for hjælpen.

Michael