Re: localhost kan ikke n�af andre

"Frank Damgaard" <frda@xxxxxxxxxxxxx> skrev i en meddelelse
news:20000514182130.A11053@xxxxxxxxx...
>Der skulle blot have stået "prøv evt. med 127.0.0.1"
>dvs. erstat "localhost" i din fetchmailrc med 127.0.0.1
>Det kan være der er kludder med hosts og resolv.conf filerne.

Så fandet jeg fejlen: hele tiden har jeg overset, at jeg på et eller
andet tidspunkt har fået skrevet "-q" som sendmail-args i rc.config i
stedet for "-bd", så den kører som daemon hele tiden. Nu henter
fetchmail al posten.
Det eneste, der plager mig nu, er at Netscape Messenger ikke vil
kendes ved localhost som mailserver. Kmail er der ingen problemer med.
Mærkeligt.

Jeg vil gerne sige tusind tak for din støtte undervejs, Frank.
Tålmodig som altid.

Med venlig hilsen
David List