Fra: Lars Hoeyrup Jensen [mailto:robinhat@xxxxxx]
Sendt: 16. maj 2000 12:25
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] Re: Samba og danske tegn

Hej Christian - tak for svaret.

Umiddelbart kan jeg ikke finde ud af, hvilken codepage Windows-klienten
kører.
Jeg kan bare se, at Regional Settings og Keyboard er sat til "Danish". Der
er
intet angående keyboard i DOS-opstartsfilerne (og æøå virker heller ikke i
DOS).

Jeg har et gammelt Compaq keyboard _uden_ Windows-taster. Kan det mon betyde
noget?

Jeg vil straks se på, om "valid chars" i smb.conf kan hjælpe mig.

Mvh Lars