Re: spørgsmål om mail

Hm, jeg er ikke sikker på jeg forklarede mit problem rigtigt så.
Jeg har en linuxserver (uden fast forbindelse til nettet). Denne
linuxserver kører fetchmail for alle brugere og henter deres mails ned
fra min ISP's mailserver. Samtidig er denne linuxserver sat op til at
være imap-server for mit netværk.
Jeg kan så fra min linux-arbejdsmaskine hente mine mails fra min server
fx via netscape.
Det virker fint!
Men jeg vil gerne på min arbejdsmaskine kunne se at der er kommet mail
på min server!
Der findes i Gnome en applet : "Mail check Applet", som chekcer efter
nye mails i /var/spool/mail/BRUGER, men den chekcer jo kun på den lokale
maskine, dvs min arbejdsmaskine.
Hvordan kan jeg få et program til at chekce mails på min server? Kan jeg
bare exportere /var/spool/mail/BRUGER på serveren og importere det på
arbejdsmaskinen?

Anders M