Re: Opsætning af et LT Winmodem under SuSE 6.4

Jesper Jørgensen wrote:
> Er der nogen derude der har fået det til at virke?
Ja, men ikke fra og med kerne 2.2.15 (hvor modulet giver kernel-panic).

Der virker til gengæld fint med fx. kerne 2.2.14.

Man skal bare tvinge tvinge modprobe til at load'e modulet (fx. via en
linje i /etc/rc.local):
/sbin/insmod -f /usr/local/lib/kernel-modules/ltmodem.o

Jeg har imidlertid droppet det tåbelige win-modem og proppet et alm.
PCMCIA-modem i min laptop; det er ikke holdbart for mig, at man ikke kan
update'e sin kerne.