Re: Pentium

> Me 2 :)
>
> Hvad med Celeron processorer - hvorfor skal man ikke vælge dem til en server
> (jeg spørger fordi én i gruppen engang havde nogle argumenter, men kan ikke
> huske hvilke, - og hvem der sagde det)

De har kun lidt cache (selvom det nærmer sig - celeron har nu 128kb,
coppermine har 256k). Faktisk ville vi ha' bygget en ordentlig bunke
rackmountede dual celeron i stedet for de dual Xeon vi har nu til Citrix
serverfarm. Desværre var Citrix's prissætning for den slags ting totalt
latterlige så vi købte få store servere i stedet...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx