Re: Sp. ang /etc/rc.d/init.d

Lars Brandi Jensen wrote:

> Hej alle
>
> Jeg har kompileret apache/ssl/php4 og ønsker at starte op med SSL ved
> boot.
> Men det virker ikke på de måder jeg har prøvet. Jeg kan starte serveren
> op
> ved /usr/local/apache/bin/apachectl startssl og det fungere
> upåklageligt.
> Jeg har lavet et link fra /etc/rc.d/init.d/httpd til apachectl og det
> fungere men
> men kommer op uden SSL. Nogen hjælp at hente ?

Fjern linket fra /etc/rc.d/init.d, ellers kører den jo bare
apachectl start, og ikke apachectl startssl.

Istedet kan du lave en fil i /etc/rc.d/init.d som hedder
httpd og som kalder apachectl startssl når den kaldes
med start og apachectl stop når den kaldes med stop.

Brug nogen af de andre filer i /etc/rc.d/init.d som template...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk