LILO fejl 0x07

Hisan!

Igår skulle jeg opgradere vores server til SuSE 6.4 på en ny SCSI disk. -
maskinen kørte før RedHat 6.0 på IDE.

Efter installationen var fuldført startede maskinen op med LILO-prompten,
som normalt: (altså ikke L, LI eller LIL men LILO :).
Herefter stopper legen så. Jeg får fejlen: "Error 0x07" lige efter jeg
trykker på enter.
Den når ikke at komme med de sædvanlige dots efterfulgt af
"uncompressing..."

I LILO mini-howto'en står der intet om fejl 0x07 og på nettet kan jeg ikke
finde nogen hjælp/hints.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg gør galt?

Systemet er:

Intel Pentium 200MMX
64 MB RAM
INITIO 9100UW SCSI controller med BIOS.
Quantum 4,3 UW SCSI disk (/dev/sda1 = /boot)
IBM 4362 SCSI DAT streamer.
3com 10/100 netkort
Realtek 10/100 netkort

Systemet kørte upåklageligt med IDE diskene.

På forhånd tak!

--
Morten Gade Sørensen (mgs@xxxxxxxxxxxxx)
KP Data A/S  v/ Unitalk, KP Elektro A/S