Re: hp 7200 braender

> Det er vel LUN's . Hvis man slår det fra i kernen ved SCSI når man selv
> oversætter en kerne så skulle det forsvinde.
> Jeg antager det er en mindre fejl ved ide-scsi emuleringen,
> men de færreste SCSI enheder anvender LUN.
> (visse CD-towers/vekslere anvender LUN's for at vælge den enkelte CD)

Det vil jeg lige notere mig ned til næste gang jeg kompilerer kerne.
Kan dette også have noget at gøre med at mit alm, cd drev kommer og går
som det har lyst til i Xcdroast. Sidder på /dev/hdc og brænder på /dev/hdd
Desuden kommer der en "Partition tables changes....." Ved ikke om du kender
den. Men jeg skal ind op save drevkonfigurationen hver gang Xcdroast bliver
startet.
Omvendt er det jo bare småting da den brænder fint, men en kende irriterende !

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark.