Re: Kan ikke lave Shutdown af et Intel L440GX+ board?

Kent B. Hansen wrote:
> Hej alle.
>
> jeg er ved at installere RedHat 6.2 på et Intel L440GX+ Server Board,
> som sidder i et Intel SC5000 kabinet - jeg er løbet ind i et problem,
> jeg kan ikke få den til at slukke for maskinen ved en "shutdown"; den
> stopper bare ved beskeden "System halted. Power down", og så må jeg selv
> slukke...

Er der flere standard-kerner med RH 6.2? Det er der med SuSE 6.4, og det
der er nøjagtig hvad jeg oplever, når jeg ikke vælger en SuSE
standard-kerne med APM-understøttelse. Det var det samme med SuSE 6.2. Der
måtte jeg dog selv kompilere APM ind i kernen.

Med venlig hilsen
David List