Re: Linux på Toshiba Sat. 1620

On Sun, May 28, 2000 at 01:39:26 +0200, Preben Kidmose wrote:

> Jeg er den glade indehaver af en Satellite 2610, og jeg tror at det er
> sammme modem. Jeg har ikke faaet mit op at koere, og er nysgerrig mht.
> jeres erfarringer. (Jeg er ikke nogen linux-haj, saa tag det ikke som
> et daarligt tegn, at jeg ikke kunne faa mit til at virke).

Jeg har lige fundet ud af at modemet er et Conexant Winmodem (i 1620),
og derfor ikke et lucent windmodem :(

Så der er nok ikke nogen driver indefor overskuelig fremtid.
Øjensynlig er Toshiba gået over til dette nterne modem i stedet for Lucent
som andre modeller.

Jeg er i øvrigt ved at samle lidt oplysninger om Toshiba Satellite 1620/1640
på http://www.sslug.dk/~frank/toshiba1620.shtml