Re: Pakke ud/ind, tar-zip

> Jeg har ikke en side, men lidt info frit fra hukommelsen.
> Det dumme svar, som alle hader:
>
> man tar
To ting:

o Hvis det er Linux/unix-agtige ting der skal pakkes ud er det nok bedre at
kigge paa (man) gzip/gunzip i stedet for unzip.

o 'f' som flag til tar goer at der laese fra den specificerede fil og
  ikke /dev/rmt0, som er default. Hvis man skal laese fra stdin bruger
  man 'f -'. Lidt nittengrynet, men hvad...

        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

Which is worse: Ignorance or Apathy?
Who knows? Who cares?