Kernel 2.4test regler!

Endnu et glimrende eksempel på hvor det danske sprog fejler, eller vi er
for meget influceret af det amrikanske. Det ville ha lydt bedst med
"Kernel 2.4test rules!"
Efter jeg downloade og installerede den nye kernel har jeg fået et helt
nyt syn på livet. Mit lydkort virker 100%, min Athlon processor indgår i
min kernel og der er USB understøttelse.
Men jeg har et mindre problem!
I min konfiguration af serveren der har et par netkort, scsi, flere
grafikkort osv er der faktisk kun en ting der ikke virker. Min gode gamle
forward med ipchains fra et net til et andet.
ipchains -A forward -i eth0 -j MASQ
Denne linie virker ikke, og jeg har skam fundet ud af man bruger iptables
i den nye kernelversion, filter er kompileret med og det hele. Dog kan jeg
ikke gennemskue hvordan en regel som den jeg lavede med min gamle kernel
bliver sat op i denne nye dejlige kernel.
Nogen foreslag?

/Jesper Andersen
George: What should we do if we step on a land-mine?
Blackadder: Well George, standard procedure is to jump 200 ft. up
            in the air and scatter yourself over a large area!