Re: Dobbelt NIC i en linux - Hvordan

Jeg kan få live i begge kort, men kun et af gangen

det vil sige hvis jeg fjerner det ene fysisk fra maskinen, så popper det
andet op
hvis jeg har begge kort i maskinen, så finder den kun det kort der er
specificeret først, og jeg kan ikke bagefter loade modulet til nummer 2
kort - der kommer den med fejlmeddelsen at modulet er loadet ....

Hvad gør jeg galt ??

Jesper R. Meyer <jrm@xxxxxxxxxxx> wrote in message
"Johnny Juel Jensen" <tribble_j@xxxxxxxxxxx> writes:

> Eneste problem er nok at det bare ikke virker - den henter stadig kun det
> første netkort, og "glemmer at få nummer to med.....

Kan du få begge netkort "i luften" ved at loade modulerne manuelt?

/jrm
--
           Frankly, I personally doubt that Windows would have
           ever had caught on without the training program known