Re: At spore sniffere

Hej Allan!

Allan Andersen wrote:
> er der nogen der ligger inde med noget info omkring OSI-modellen
> og de forskellige lag, samt noget paa fx. TCP/IP-stakken ?

Den info jeg ligger inde med forefindes også på dødt træ. Andrew S.
Tanenbaums "Computer networks" og diverse kopier og noter.

Andre af AST's bøger har "support" sites men jeg kan pt. ikke komme i
kontakt med CS fakultets webserver på Vrieje Universitet, hvor
Tanenbaums sider ligger (http://www.cs.vu.nl/~ast). Han er iøvrigt
professor på Vrieje Uni.

Jeg har også søgt efter notecentralen på EDB-skolen i Esbjerg, der
skulle have nogle noter på AST's OS bog. Men også uden held.

MvH

Jan Rasmussen