Re: Hvem kan konfigurere en e-mail server med Sendmail ???

On Tue, 6 Jun 2000, Frank Damgaard wrote:

> SSLUG anvender qmail som MTA og ezmail til mailinglister.
> ezmail virker vist kun samment med qmail.

Vi kørte tidligere Sendmail sammen med majordomo -
majordomo styrede mailing-listerne.
Kombinationen var ok indtil vi blev 800 medlemmer. Da
var forsinkelsen mellem første og sidste mail ud på 15
minutter. Det var alt for slemt. Med Qmail+ezmlm kommer
der til at gå lang tid før vi overvejer noget nyt.
(andre argumenter går på sikkerheden - anden
historie...)

Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://www.sslug.dk/~pto

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"

- Richard M Stallman