From: Thomas Rasmussen [mailto:simpsons@xxxxxxxxxx]
Sent: 6. juni 2000 21:21
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] x-win32 op imod RedHat 6.2

>>>>> "Erik" == Erik Steen Sørensen <ErikSS@xxxxxxxx> writes:

 Erik> Hej sslug'ere...  jeg har nettop fået konverteret min RH6.1 til
 Erik> RH6.2.

 Erik> Jeg lagde maskinen helt ned, og installerede linux forfra.
 Erik> Uheldigvis er nu ikke længere i stand til at login billede
 Erik> længere via x-win32 fra andre maskiner på netværket :-(

 Erik> min /etc/X11/xdm/Xaccess indeholder (ud over kommentarer) flg 2
 Erik> linjer: * * CHOOSER BROADCAST

 Erik> skulle det ikke være nok ?

Du skal huske at xdm skal køre, ellers får du ikke ret meget ud af
det... du kan evt. ændre i /etc/inittab så at der vælges init mode 5
istedet for standarden 3.

Prøv først dog lige at køre /sbin/init 5 som root, det skulle gerne
fremkalde et login billede på maskinen, og derefter kan du prøve fra
x-win32 og se om du ikke skulle få access.

/Thomas

--
KOM Network student helper

"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson