Vs: DNS opsætning

	Når nu named.boot er væk i BIND8 og jeg følger "Frihed til at vælge"  kan
jeg ikke se hvordan jeg sender navneopslag videre til min internetudbyders
navneserver, når jeg kobler mig på internettet og skal søge et navn udenfor
mit domaine.
	Jeg mangler muligheden for forwarders som jeg var fortrolig med i
named.boot.

mvh.	Alex

Follow ups