Re: Slet MP3

Anders Bo Rasmussen wrote:

> Men de må godt have sådanne filer liggende, hvis de hedder noget andet?
> Fx. MainTheme.mp3.gz

Og hvis man må hvad er så formålet med at slette filerne. Hvis folk vil
bruge det som en slags .mp3 deposit, er det da bare et spørgsmål om at
lade folk downloade filerne med et downloadscript der navngiver dem så
de hedder det rigtige. Eller skrive noget i retning af "husk at kalde
.rap filerne for .mp3, og slette de 100 første bytes" på sin forside.

Det kan da alrig nogensinde komme til at give nogen mening, ligemeget om
folk har skrevet under på at de ikke vil lade .mp3 filer ligge på
serveren. Det svarrer næsten til at få indbrudstyve til at skrive under
på at de ikke vil smadre ens vinduer med en hammer, men være fuldstændig
ligegald med alle andre måder at bryde ind på.

--
Anders

Downtime is good, it gives the servers time to rest!
- Stef, Userfriendly.org