newbie og apache

hej sslug

er der nogle der kan hjælpe mig jeg er total ny i linux verden og behøver
LIDT hjælp
jeg ville gerne ha apache op og køre ordentligt !
den er allerede installeret og køre på min suse 6.4
men jeg kan ikke rigtig finde ud af at konfigure den
det jeg skal ha sat op er at forskellige brugere kan logge ind vie ftp og
uploade på deres egne sites og det kan jeg ikek rigtig  få til at virke
jeg har prøvet at søge alle steder efter svar men intet fundet
er der nogle der enten kan hjælpe mig eller der kan fortælle mig hvor jeg
henter noget ordentligt dokumentation jeg har prøvet både hos suse og apache
men der er ikke noget der kan hjælpe en RIGTIG newbie

på forhånd tak

jon

Follow ups