Re: Sendmail - start flere udgående forbindelser

On Wed, 14 Jun 2000 15:27:17 +0200, Daniel Stjernholm Andersen
<dsa@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

>Det kan ikke passe, at sendmail er så dum, så vis mig de vise sten ;)

(Det her er et absolut ukvalificeret svar. Jeg hører til dem, der
betragter sendmail.cf som ren voodoo.)

Har du en indstilling i din sendmail.cf, som hedder MAXDAEMONCHILDREN
eller noget i den retning?

Den styrer, hvor mange sendmail-processer, der max. kan startes. Det
kunne jo være, at den var sat til 1.

Jeg er dog ikke sikker på, at en ændring vil hjælpe. Jeg ved, at
sendmail forsøger at starte flere processer, hvis flere forsøger at
logge ind samtidigt, men jeg ved ikke om den også gør det, hvis man
fra samme login sender flere mails

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.