Re: Netscape og Mandrake 7.1

Michael Schacht Hansen wrote:

> Hej!
>
> Jeg har for nylig installeret den nye mandrake, og er egentlig ret
> begejstret, men jeg har et lille problem: Menuer og knapper i netscape
> er uden farver (altså 1-bit). Kan det ikke laves om??
>
> Det er måske ikke ligefrem et linux spørgsmål, men alligevel:)

Hvordan er grafikken sat op? Kører du 8,16,24 eller 32 bitplaner?

Engang havde nogle grafikdrivere (fx Matrox - jeg ved ikke, om det er
rettet i dag)
problemer med 24 bpp, det gav netop dette problem i netscape, som du
beskriver.

Prøv med 16 bpp eller 32 bpp, hvis videokortet kan dette. Forskellen
imellem
16 og 24 bpp er ikke så stor.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk