Re: AudioCD læst som wav

On 15 Jun 2000, Henrik Størner wrote:

> Hvorfor det ? Det ville selvfølgelig være enklere hvis man kunne bruge
> cp, dd og lignende, men sådan er audio-cd formatet simpelt hen ikke
> lavet. Men de data du får fra et ripper program er jo de virkelige,
> digitale data fra cd'en - så jeg kan ikke se hvor det store problem
> er.

Jeg tror at det Jimmy søger er en funktionalitet som i BeOS hvor man kan
mounte en audioCD som et filsystem, hvor der ligger en hatfuld WAV-Filer
på, som man så kan gøre med som alle mulige andre filer.
Alle ved jo at det der i virkeligheden ligger på CD'en er CDDA-data, som
ikke minder om et filsystem, men ved hjælp af softwaren kommer det til at
ligne et filsystem fuld af Wav-filer.

Er det rigtigt forstået, Jimmy?

/Thomas