Re: Lyd (optagelse, redigering, ...)

On 22 Jun 2000, Henrik Christian Grove wrote:

> Hej alle
>
> Jeg har nogle ting på kassettebånd, som jeg gerne ville digitalisere, så
> derfor forbandt jeg hovedtelefonudgangen på min båndoptager til line-in på mit
> lydkort. Der var fin forbindelse igennem til højtalerne, og jeg kunne skrue op
> og ned for lyden med mixeren, men som kom problemet, hvilket device skulle jeg
> læse fra for at fange lyden?
>
> Er der nogen der kan hjælpe, evt. ved at anbefale et program der kan (jeg ved
> det kan gøres under Win95).
>
> Når jeg nu en dag har fået lyden ind, får jeg når brug for at redigere den
> [...]

Der er en del forskellige. Jeg fandt nogen på linuxberg, men ellers har
der været artikler i Linux Journal om det.

Jeg har et meget simpelt program der hedder "DAP" derhjemme, der kan det
mest basale.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Microsoft's stance in this brouhaha is, of course, hypocritical to the