Re: Kan ikke boote i win98 efter Linux Installation

Hej Rasmus og andre

Jeg gjorde som du skrev - og helt rigtigt skiver den
adding win*
adding linux

ellers ca sådan - anyway problemet kommer når jeg booter til lilo:
jeg skriver win og får svaret : No such image [tab] shows list
jeg vælger tab og på listen over mulige images er kun Linux :-(

Hvad gør jeg galt og hvad skal jeg gøre for at få det til at virke.

Hjææælp

mvh

Peter Neubert