Re: RedHat 6,2 problemer med install af netkort

Når jeg skriver depmod -va, kommer maskinen med følgende melding!!
--- ”Can´t open /lib/modules/2.2.5-15/modules.dep.

Filen eksisterede ikke, så jeg prøvede at oprette en fil med 1 enkelt
karakter
kaldet modules.dep, den kommer stadig med samme fejlmeding.

[TEKNIK] RedHat 6,2 problemer med install af netkort: