Linux HA - High Availability

Hej allesammen,

jeg har tidligere spurgt om der var nogen der havde erfaringer med
high-availability/load-balancing løsninger mht. webservere.. men jeg har ingen
svar fået..

Jeg skal nemlig til at "rode" med det nu her, og jeg ville lige forhøre mig om
nogen af jer ville være interesseret i at høre om resultaterne, når projektet
engang er færdigt ?

Det jeg havde tænkt mig var følgende:

til at håndtere load-balancing ville jeg bruge mod_backhand
(www.mod_backhand.org)..
og til at håndtere ip-fejl tolerancen, ville jeg teste heartbeat (eller lign.)
ellers ville jeg prøve den approach linux HA - sited anbefaler, med 2 frontend
servere (som håndterer connections og forwarder dem til de rigtige webservere)
da denne også kan købes commercielt fra f.ex. Cisco (Localdirector).

----
Mvh - Best Regards   | http://www.metropol.dk      http://www.berlingske.dk
Metropol Online      | http://www.boligzonen.dk    http://www.jobzonen.dk
Klavs Klavsen        | http://www.gulgratis.dk     http://www.cnn.dk