Re: Sv: Genialt program til Linux, m.m.

> Jeg tror ikke du skal skamrose hverken VNC eller Microsoft på
> den konto!

gør jeg skam heller ikke..Mener bare at man ikke skal koble til en
server
hvor sikkerheden er vigtig med telnet...Så skulle man heller benytte
SSH f.eks....

Siger ikke win9x er sikker eller VNC  (VNC har vist ingen sikkerhed at all,
men da den er open source kan man jo altid selv lave lidt sikkerhed i
den...ik )

> protokol hvor alle
> med telnet...
> mellem host og
> Hvorom alting er så er VNC, pcAnywhere og deslige et
> middelmådigt forsøg
> på at løse nogle et af de latente problemer der er i single
> user OS'er.

how how..NT er bestemt ikke et single user OS

> Ingen tvivl om at løsningen er ganske fiks i supportcenter
> sammenhænge,
> men til almindelig brug i en distribueret verden er det dybest set en
> bugfix!

ja....Heller ikke sagt den skal med destributioner...Anvendelig til
fjern administration.
F.eks. kan vi vise vores kunder i England eller Australien
hvordan en ny feature i vores server apllikation virker eller hvordan
de skal gøre en bestemt ting...

> Selvfølgelig kan man administrere en server på denne måde, men
> hvis der f.eks. er et behov for at udnytte ledige ressoucer påandre
> arbejdsstationer er det umuligt at få til at fungerer optimalt.

ja..gu fanden kan man ikke det...Det var da en helveds masse data der
skal sendes til de 8 bruger hvis der skal sendes en opløsning på
1024x768x32 tilhver af de 8...
Læs lige i readme filerne til PcAnuwhere...Da står der også hvad
der ikke ersmart at bruge det til, nemlig at flere bruger benytter det på
samme
tid.

PCAnuwhere og VNC er IKKE et forsøg på at flere users kan benytte de samme
resourcer på samme tid. Dette er en misforståelse...

Thomas