From: Lasse Wieslander [mailto:cf_linux@xxxxxxxxxx]
Sent: 4. juli 2000 15:22
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Flere DHCP servere på et net...

Hejsan

Er der nogle der ved hvad der sker hvis der er flere DHCP servere på
samme net.
Det betyder vel at de kan få udleveret den samme adresse flere gange <->
NOGET MØJ...
Kan man bruge relay funktionen til at holde dem sync... ?

Jeg har opsat begge mine DNS servere med DHCP, for at have en backup hvis
en fejler.
Jeg havde regnet med at disable den ene, men har nu set at man godt kan
starte 2 uden de brokker sig.

Lasse

Follow ups