Re: 3COM 3CXFE575BT pcmcia netkort

Det skal lige siges at jeg har fået kortet til at virke perfekt - både i
RedHat 6.1, SuSE 6.3 + 6.4...det tog mig også adskillige måneder, da det
opførte sig ret mystisk. Jeg havde det problem at der var en IO konflikt, så
det skulle jeg lige finde ud af først....men da jeg fandt ud af det, var det
bare at insmod'e cb_enable og derefter 3c575_cb, og så lige sætte kortet op,
og så virkede det....både 10 Mbit/100 Mbit + ½ og fuld duplex....ingen
problemer overhovedet. Jeg bruger en Samsung VM6300ct...

Så har jeg lige et spørgsmål her til sidst...hvorfor er min SuSE 6.4 så lang
tid om at resolve hostaddresser, mens i Windows 2K går der under et sekund??
Det er ret irriterende at skulle vente op til 10 sekunder på at det
sker...eneste mulighed har været at indsætte alle de hosts jeg har brug for
i /etc/hosts....

    -     Jesper

Website: http://www.linux-rulez.net
ICQ: 4455 0700