Re: Re: java/netbank

On Thu, 6 Jul 2000, Leif Erik Andersen wrote:

> (Jeg beklager at min tidligere opfølgning kom to gange - Håber ikke det sker
> med denne også. Ellers vil jeg gerne vide, hvad der galt med KRN...)

> Eller en version, der virkelig kan køre på tværs af platforme - sådan som det
> er meningen med Java.
>
> (Det er grimt, hvis det er rigtigt at man har kodet en filsti med
> "C:\etellerandet" ind i en applet.)

Det gør vel ikke noget, hvis man checker os, noget ala

if (windows) {
 blabla
} else

if (mac) {
  blabla
} else

if (enviroment[$HOME]) {
  // Gotta be a sane enviroment
  path_til_key = "$HOME/.sydbank/key"
}

Det kan da gøre alle glade.

Jeg tror f.eks. amagerbanken (BEC?) gør dette.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If you aim the gun at your foot and pull the trigger, it's UNIX's job to