Re: Forbinde to afsnit af samme net på Linuxmaskine?

> Det skulle helst løses uden at pille ved maskinerne A-F. Er det muligt?
> Grunden er, at vi ikke har adgang til at røre de maskiner.
> Jeg godt opstillingen er lidt underlig, men det er nu en gang vores
> situation...

Bumbum. Det bliver svaert. Medmindre at du er saa heldig af G i forvejen
er gateway for A-F, saa skal du paa en eller anden maade forklare A-F
at de skal gaa til G for at komme i kontakt med H. Dvs. aendre i deres
routning...

        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

I've overclocked my keyboard interface.  It's quite messy dipping my
hands into the mineral oil, but *MAN* is my keyboard ever fast now!
                                         - Anonymous Coward