From: Mads Bondo Dydensborg [mailto:madsdyd@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Monday, July 10, 2000 4:07 PM
To: Sslug-Teknik (E-mail)
Subject: Re: [TEKNIK] Adaptec 29160 problemer....

On Mon, 10 Jul 2000, Steffen Hansen wrote:

> Dette sker både med 2.2.14 kernen som følger med RH6.2
> og med 2.4.0-test2 men IKKE med linux-up kernen som følger med RH6.2.....

Der er kendte problemer med de nyeste kerner og aic7xxx driveren. Hent
eventuelt den nyeste aic driver fra
http://people.redhat.com/dledford/aic7xxx.html

Jeg tror at info der er rimeligt up-to-date.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.