Apache, CGI og chroot

Halløjsa kloge mennesker

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende:

At opnå at forskellige brugeres homedirs er chrootede, så de ikke
kan se andet end deres homedirs, med undtagelse af et/flere biblioteker
jeg specificerer.
Det kan da ikke være rigtigt at man er nødt til at høvle f.eks Perl
ind i alle brugernes biblioteker, hvis man ønsker sikkerheden i chroot
kombineret med muligheden for at køre f.eks. cgi-scripts?

Jeg har kigget en del på suexec og et program der hedder sbox, men
det virker ikke rigtigt som om de understøtter lige det jeg gerne vil.

Håber en af Jer kan hjælpe!

--
Mvh.
Theis