Re: Vis nummer m. Eicon Diva T/A

On Sun, Jul 16, 2000 at 20:31:25 +0200, Jesper Berth wrote:

> Jeg kan ikke få min Diva T/A (Telefonen selvfølgelig....) til at vise

øøhhh.....

Du har en Diva ISDN TA koblet til analoge telefoner og ingen ISDN telefon?
og dit problem er at der ikke sendes et analogt vis-nummer signal
til en analog nummerviser  af din ISDN TA ?
(idet en ren ISDN telefon vil have visnummer uafhængigt af din ISDN TA)

> Det eneste jeg kan hjælpe med er at da jeg havde opdateret T/Aeren og
> satte den på linux maskinen blev den resat. Jeg tror at det er
> problemmet...

Jeg antager at du har fundet passende "reset/AT" strenge til
chatscriptet for at initialisere din ISDN TA ?

Hvis du ser i den medfølgende CD der hører til din ISDN TA
så er der en pdf fil der beskriver opsætningsmuligheder.
Din nuværende DIVA opsætning under linux har måske ikke slået vis-nummer til ?