Re: dhcpcd til b�ar

Hej Magnus

Jeg har læst man page, og derfor studser jeg også over, at det altså tager
120 sekunder og ikke 60 som der angivet som default. Men selv 60 sekunder
vil være for meget. Mit hjemmenetværk er meget lille, så 20-30 sekunder er
mere end rigelige for at få en adresse, ellers skal den bare komme videre i
teksten.

Jeg har også prøvet med /etc/dhclient.config, men heller ikke dét hjælper.

PS. Slackware-notebook'en er klienten, DHCP-server er min ISDN-router. Om
dens DHCP-implentering overholder alle standarder ved jeg dog ikke.

Mvh

Andreas