Problemmer med at se harddisk

Efter at have isat en ekstra IDE disk som slave på den primære bus, har jeg
problemer med
at starte RedHat6.1. Den kommer næsten til lilo prompten, idet den kun
skriver LI og markøren står og blinker. Jeg mener og have set dette før, jeg
husker bare ikke hvad jeg gjorde for at løse problemet.
BIOS ser godt nok kun disken til en 8,4 Gb selvom det er en 20,1 Gb, dette
mener jeg bare der ikke betyder noget, så længe at cylindre, sectorer og
hoveder passer med opsætningen i BIOS. Er dette rigtig?
Jeg har nemlig en 10 Gb til at køre som master disk i samme maskine, som
BIOS også kun melder ud som en 8,4 Gb. Skal BIOS opdateres, er det lilo
eller hvad er det der går galt med den store disk??
BIOS er en Award Modular ver. 4.51PG.