16MB og X fvwm2 , muligt??

Hi Sslug
det at lykkes mig at presse en RedHat62 med i en lille Aero
16MB  ( ca 18MB )  og 486-33sx  -

Jeg har installeret fvwm2 , med den køre umådeligt langsomt-

Jeg har lykket ned for VC , så jeg kun har 2 text consoller og slået
de fleste services fra . Kernen er en Standart RH , den kunne jeg nok presse
lidt

Men kan fvwm2 tunes? og hvordan , eller er der en mere effektiv WM for X?

Kan Netscape kun køre 1024 opløsning?  Aero skærm er 6"  256K ram video og max
640vga   -kommer aldrig til at køre 1024-

Eller er der en anden løsning for en http i X?

god sommer

Chris

Follow ups