Re: Hvad gør user-domain i pine heltpræcist?

Kristian Vilmann wrote:

> Det er lige det den den gør. Det er vist en -f option til sendmail.

Pine bruger den lokale sendmail. Så Kristian forklaring giver mening.

Jeg må hjem og kalde sendmail med en -f option. Hvad skal der stå efter
-f?

Kan man få "mail" til at kalde sendmail med den option?
Ellers må jeg få LogWatch til at kalde sendmail direkte.
--
Hanne Munkholm Lund  email: hanne@xxxxxxxxx