Re: problemer med installation

On Thu, 27 Jul 2000, Poul Grib wrote:

> [...]
>
> Linux giver flg. oplysninger:
>
> Partions:
>
> hda1 9789 M type WIN 95 FAT32
>
> hda5 9781 M type Do
>
> sda1 202 M type DOS16-bit>=32 M
>
> sdb1 2047 M Do
>
> Drive summary:
>
> hda Used 100%
>
> sda Used 98%
>
> sdb Used 99%
>
> Begge de to SCSI-drev er omformaterede og der er ingen data på dem.
>
> Jeg vælger sdb1 og sætter Mount Point til root size 500 M fravælger
> hda og sda. Nu får jeg fejlmeddelelsen 'NOT ENOUGH FREE SPACE'.

Jeg tror du under installationen skal slette eventuelle partitioner på
dine SCSI diske.

Installationen tror formodentlig at du vil beholde de dos-partitioner der
ligger på dem.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx

>If you don't need X then little VT-100 terminals are available for real
>cheap.  Should be able to find decent ones used for around $40 each.
>For that price, they're a must for the kitchen, den, bathrooms, etc.. :)
You're right. Can you explain this to my wife?
 - Seen on c.o.l.development.system, on the subject of extra terminals