Vedr. TeleDK ADSL - NU bliver ALLE glade :-)

Hejsa...

  En af mine venner har fået ADSL fra TeleDK. Han var selvfølgelig
også træt af løsningen med ATM kortet - greb knoglen og ringede
til TeleDK... Uddrag af hans mail til undertegnede følger :

Hej Steffen,
Jeg har jo været nødt til at bruge et Speedstream ATM netkort + Siemens ATM
modem gennem TeleDanmark, fordi
TeleDanmark kun ville acceptere denne type udstyr, da jeg fik forbindelsen.
Nu indrømmer de, at man faktisk ikke
behøver at bruge disse produkter. Man kan faktisk bruge ATM routere
forbundet til lokalt netværk, og de foreslår
selv Cygate og Cisco produkter.
Men det ved jeg kun, fordi jeg ringede og spurgte. Hvorfor skriver de ikke
sådan nogle oplysninger på deres hjemmeside ???
Nu er problemet så bare, at disse ATM routere koster over 4.000 kr. excl.
moms. Men hva' pokker, det er lige, hvad jeg har brug for ... :-)

 Hvem kommer først ?

Mvh

Steffen Hansen
Den Blå Avis A/S