Vedr. TeleDK ADSL - NU bliver ALLE virkeligt glade :-)

Jeg glemte at fjerne Re: foran.. dette er sådan set et nyt indlæg :-)

---------------------- Forwarded by Klavs Klavsen/Berlingske-Online on
31-07-2000 14:29 ---------------------------

Hej allesammen,

her er en nyhed ALLE virkelig bliver glade for.

Jeg læste i computerworld, at telestyrelsen har svaret tilbage på den petition
vedr. ADSL og Teledanmark som en masse private har underskrevet. I svaret står
der at det ikke lovligt for TeleDK at kræve at andre selskaber skal bruge en
seperat linie til ADSL, når nu de selv bruger den eksisterende..

Så snart dette træder i kraft ( hvornår mon det bliver ?) så slipper man for de
første 2 måneders ventetid, da disse nemlig er pga. TeleDK skal undersøge om der
plads til en ekstra ledning til den kommende ADSL abonnent.

:-)

----
Mvh - Best Regards   | http://www.metropol.dk      http://www.berlingske.dk
Metropol Online      | http://www.boligzonen.dk    http://www.jobzonen.dk