Lilo

Hej slugg'er

Jeg har et problem. Jeg kan ikke få lilo til at fungere. Da jeg
installerede, bad jeg om at den kon til at ligge på /dev/hda3, men selvom
jeg har aktiveret partitionen vil den ikke boote. Jeg har også prøvet at få
den til at ligge i MBR, men jeg synes ikke at kunne finde noget
dokumentation om det. Er der nogen der har et bud?

Hvis jeg skriver lilo i en konsol skriver den:

Warning: device 0x0303 exceeds 1024 cylinder limt
Warning: device 0x0303 exceeds 1024 cylinder limt
Warning: device 0x0303 exceeds 1024 cylinder limt
Added linux *

Vh Tobias

Follow ups