Re: Mail problem

On Wed, 2 Aug 2000, Steen Jakobsen wrote:
> Tak for svaret -- filen ligner min egen fil, bortset fra at jeg ikke kan
> forstå hvorfra du har variablen Delivered-to (er den fra man procmail ?)

Nej, jeg har bare opdaget at der altid er et Delivered-To: felt
i headeren på mails fra sslugs lister. (Eller rettere sagt:
på en anden liste fandt jeg ud af det, og sslug kører samme
listserver som den anden liste.)

> - jeg har lidt rod i mailen bl.a. fordi kmail og pine deler mapper, og
> fordi kmail også har filtre --- men det undrer mig at det meste af min
> mail bliver lagt i slugg mappen, man skulle tro at default var indbox el.
> lign.

Min default er /home/ole/Mail/mbox (som det kunne ses af min .procmailrc)
Hvis noget af din post havner et andet sted end du mener
du beder om kan du jo prøve at sende os din .procmailrc.
Tip: Ctrl-R i Pine indsætter teksten fra en fil i en mail.
Sslugs lister bryder sig ikke om attachments.

> -- og det undrer mig at et af mine filtre virker, mens et andet som
> er sat op nøjagtig magen til ikke virker -- kan jeg evt. slette kmail ?

Det er ihvertfald ikke en god ide at have to forskellige programmer
til at fordele post på en gang.

Med venlig hilsen

Ole

--
Windows: Where do you want to go today?
MacOS: Where do you want to be tomorrow?