Re: Mail problem

On Thu, Aug 03, 2000 at 11:21:03 +0200, Steen Jakobsen wrote:

> Ja, jeg har husket at geme filen -- jeg vil nu forsøge med procmail -p isf
> procmail -d (det skulle overskive evt. lagrede filer med
> $HOME/.procmailrc)

Kaldes procmail ikke automatisk af din mailer ?
Hvis ikke så kan du via ~/.forward kalde procmail så det sker
automatisk når mail modtages.

"-p" initialiesere ikke ~/.procmailrc , men blot environment variable.

Se det der sker er f.eks.:
sendmail har post, og ser at der er en ~/.procmailrc
så procmail kaldes med det brev der er modtaget
Udfra ~/.procmailrc  afgøres hvad der skal ske, og om
brevet skal gemmes. (du gemmer vel ikke breve i folderen ~/.procmailrc ?)