Sv: forkert brænder

Hej Jesper

>Den er heller ikke listed under unsupported drives, så du kunne jo give det
>et forsøg.

>Det er en extern ikke ??
>Går den på parallel porten(den samme som en printer)?

Det er en extern og den går på parrel porten.

Når jeg spørger om det er en enscsi brænder eller en ide/atapi brænder
er det fordi linuxbog siger at hvis det er en ide/atapi brænder
skal man ud i en for mig temmelig voldsom kerne omkompilerings porces og
det vil jeg helst ikke hvis jeg kan undgå det.

Håber du ud fra oplysningerne kan give svar på mit spørgsmål

Venlig hilsen Kresten Buch
krestenbuch@xxxxxxxxxxxx

Follow ups