Re: Sv: [PERL] perl-programmer i en browser

Ej Cc til sslug-perl@xxxxxxxx !!

On Mon, 7 Aug 2000, Kresten Buch wrote:

> Tak for rådet
>
> Det viste sig at der ikke var installeret nogen server så jeg fulgte sslugs
> vejledning. Efter at have dowloaded og ud pakket filen apache_2.0_alpha5
> forsøgte jeg med trin 1 af 3 i installations
> vejledningen: "./configure --prefix=/home/kresten/apache" hvor
> "/home/kresten/apache" er den mappe hvori jeg ønsker at installere
> serveren.
> Hertil svarede linux: "bash: ./configure: no such file or directory"
> Hvad gør jeg galt?

Hvis ikke du ved noget om webservere i almindelighed og apache i
særdeleshed, gør du det forkert at version 2.0a5 er en
udviklingsudgave. Citat fra http://www.apache.org/httpd.html:

----
If you are not familiar with software development, and wish to use a
stable, working, web server, we strongly recommend you download Apache
1.3.12 instead
----

Hvis ikke jeg husker forkert, compileres version 2 på en anden måde end
version 1. Hent 1.3.12 i stedet.

Men mon ikke der er en prekompileret pakke., lavet til din distribution,
du kan installere direkte på din maskine?

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx

Coppula eam, se non posit acceptera jocularum
-killing joke, 1994